Az egyre növekvő iparági versenyben a SEO kiemelten fontossá vált a vállalkozások és az egyéb szervezetek számára, ezt a toldi marketing is megerősíti.

Mit csinálnak a vásárlók?

A vásárlók amikor valamit meg szeretnének vásárolni, akkor a különféle keresőket használják arra, hogy pontosan megtalálják azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyre éppen akkor szükségük van. Ma már számtalan lehetőségük nyílik a keresgélésre, hiszen a Google mellett, a YouTube vagy akár a TikTok is előtérbe kerülhet, de az is előfordulhat, hogy egyből az Ebay-en vagy az Amazonon kötnek ki.

Évente rengeteg keresést végeznek el, gondoljunk csak bele, hogy mi hányszor indítunk kereséseket a weben keresztül! Valljuk be őszintén, mi magunk is többféle platformon jelen vagyunk, hiszen a legjobb megoldást szeretnénk. Ez egy vállalkozás számára azt jelenti, hogy a keresési eredményekben mindenhol meg kell előznie a versenytársait, hogy labdába rúgjon. A SEO pontosan ebben tud segítséget nyújtani.

Miért előnyös a SEO?

Sok esetben fizetett kampányokkal próbálnak a vállalkozások előrébb jutni és ezt legtöbbször a közösségi média felületeken teszik. Ez a kampány azonban egyszer véget ér, ellentétben a SEO-val, ami folyamatosan fenntartható, azaz ameddig a szakembert megbízzuk a feladat elvégzésével, addig fogja hozni a jó eredményeket.

A konverziók, a látogatottság elérésben folyamatosan biztosítható a forgalom, és emellett pedig a bizalmat is erősíti az ügyfelekben, ami ma már egy kulcsfontosságú részlet.

Milyen típusai vannak a SEO-nak?

Az úgynevezett technikai SEO a weboldal technikai részeivel, az On-Site SEO a weboldal tartalmának az optimalizálásával, míg az Off-site SEO a márka ismertségével foglalkozik.

Miért fontos a tartalom optimalizálása?

A SEO a weboldalon megtalálható tartalmat magukra a személyekre és a keresőmotorokra is optimalizálja, hiszen üzleti szempontból mind a kettő fontos. A közönség azt fogja látni és olvasni, ami a weboldalunkon van, míg a keresőmotorok a kódokat fogják észlelni. A kiváló minőségű tartalom elengedhetetlen ahhoz, hogy jó helyezéseket érjünk el és a látogatóknak is megadjuk azt, amire szükségük van.

A potenciális vásárlóknak mindig olyan releváns tartalmakat kell adni, amelyek egyediek. Egy jól megfogalmazott és helyesírási hibáktól mentes szöveges tartalommal, különféle multimédiás tartalommal sokkal nagyobb elérést tudunk biztosítani.

Látható, hogy egy nagyon összetett dologról van szó, így ha mi magunk nem rendelkezünk a megfelelő képzettséggel a SEO-hoz, akkor inkább bele se kezdjünk mert többet árthatunk vele. Igyekezzünk megfelelő ismeretekre szert tenni, vagy kérjünk fel egy szakértőt weboldalunk optimalizálására.

Címkék: SEO, toldimarketing, optimalizál, tartalom, eredmény, kereső, média, weboldal, ügyfél, reklám, digitális, kampány, üzlet