null

Sok vállalat esetén ezek olyan elengedhetetlen marketing anyagok, amiknek nem csak kiváló minőségűnek kell lenniük, hanem sok esetben tartósnak is. Attól függően, hogy hol kerülnek felhasználásra.

A filmekben is számos példával találkozhatunk. Olyan különleges megoldási lehetőségek vannak a piacon, amire sokszor nem is gondolunk. Például olyan plakát is kikerülhet a kampány során, ami sötétben is látszik. Nem csak Hollywood képes a technikai megoldások használatára, hanem a nyomdaipar is.

Mikor, milyen eljárással készülnek a plakátok?

Alapvetően kétféle eljárás jöhet szóba akkor, ha a Printingnél nyomtatunk plakátot a kampányhoz. Az egyik ilyen megoldás a digitális nyomdai eljárás, ebben az esetben sokkal rövidebb határidő garantálható.

A legnagyobb előnye ennek a nyomtatási technikának, hogy kis példányszám esetén költséghatékony megoldás. Nagyon gyorsan elkészülhet a megrendelt mennyiség, mert nem igényel hosszú előkészítési időt.

Abban az esetben viszont, ha nagy példányszámra van szükség, sokkal gazdaságosabb lehetőség az ofszet nyomtatás. Ebben az esetben az előkészítés több időt igényel, de a nyomat minősége kiváló. A felhasznált anyagokat tekintve is nagyobb mozgásteret biztosít.

Beltéren, vagy kültéren használhatunk plakátokat?

Mindkét esetben remek megoldások vannak, mert a technológia is mellettünk áll. Már a papírplakátok esetén is vannak olyan technikák, amik megfelelő tartósságot biztosítanak a nyomatnak.

Kültéri alkalmazás esetén a különböző időjárási körülményekkel is számolni kell, így a napfény is ezek közé tartozik. Az UV sugárzás komoly kárt okozhat hosszú távon a plakáton, ha nem megfelelő tintával készül el. 

A kültéri plakátok esetében UV-álló tintát használ a Printing csapata, ami garantálja, hogy nem fakulnak meg a színek az erős napfény hatására. Ez különösen nyáron jelent nagyobb kihívást, amikor a napsütéses órák száma sokkal magasabb.

Citylight plakát, ami éjjel-nappal hatékony

Az, hogy kint, vagy bent használjuk az elkészült plakátokat, sok esetben egyértelmű. Azonban létezik egy olyan technológia is, ami miatt újabb kérdésre kell választ adnunk. Éjjel, vagy nappal lesz használatban?

A 24 órás reklámozás ma már nem lehetetlen fizikai síkon sem. A citylight plakát különlegességének köszönhetően éjszakai fényviszonyok mellett is tökéletesen látható a tartalma. Ezt pedig az teszi lehetővé, hogy saját belső megvilágítással rendelkezik.

Ez a fajta hirdetési forma jellemzően a gyalogosok számára és a tömegközlekedési eszközökön való használat esetén előnyös. Az elérési arányon nagymértékben tud javítani, ha a plakát a nap 24 órájában látható.

A Printing csapata nem ismer lehetetlent, ha nyomtatásról van szó, mert a kihívások csak jobban erősítik az elszántságukat.

Címkék: printing.hu, reklám