Az e-commerce széles körű terjedése teljes mértékben megváltoztatta az internetes bizniszt, tulajdonképpen kortól és nemtől függetlenül lehet valaki webáruház tulajdonos. Vállalkozhatunk anélkül, hogy előtte évekig egy állami cég irodájában dolgoztunk volna. Nem tettek máshogy az Ecom Testvérek sem, akik 20 évesen sikeresebbek, mint a legtöbb felnőtt ember. 

De vajon minek köszönhetik ezt? Hogyan sikerült ennyi idősen körbeutazniuk a világot?

Kereskedői vállalkozás

Régebben egy vállalkozó sokáig építkezett, fejlesztette magát, dolgozott mellette, igyekezett minden lehetőséget kihasználni, hogy sikerre vihesse. Ma már nem kellenek évek, de sokszor még hónapok sem ehhez, főleg, ha megfelelő segítséget kapunk hozzá. Napjainkban nincsen szükség üzlethelyiségre, raktárra, szállítóeszközökre, de még alkalmazottakra sem feltétlenül. A dropshipping korában már bőven megteszi egy laptop és dolgozhatunk a világ bármely részéről. Ennek köszönhetően érhető el a pénzügyi szabadság, a digitális nomád életmód.

Tisztában voltak ezzel az Ecom Testvérek is, akik az utóbbi évek egyik legsikeresebb testvérpárjává váltak. A videóikkal tele van az egész internet, a YouTube, a TikTok, valamint minden egyéb közösségi médiás platform. Már csak egyetlen kérdésünk lehet, mégpedig az, hogy hogyan váltak az e-kereskedelem profijaivá? Hogyan lettek már 18 éves korukra vállalkozók és érték el azt, amiről sokan csak álmodoznak?

Már középiskolában vállalkozókká váltak

Az Ecom Testvérek a középiskolában kezdtek bele a saját vállalkozásukba, az online kereskedésbe. Alig pár év alatt nem csak sikeresek lettek, de világutazók is: már számtalan országban jártak, ahonnan bármikor és bármennyit dolgozhatnak. Azóta azonban nem csak ebben utaznak, hiszen szerették volna megosztani mással is a sikerük titkát, elmondani a fiataloknak, hogy bármi lehetséges, csak türelemre és kreativitásra van szükségük.

Sosem titkolták, hogy sokat keresnek, és azt sem, hogy ebből nagyon jól megélnek. Már többször vitték el hosszabb utazásra a szüleiket, édesanyjuk a legnagyobb támogatójuk. 20 évesen tehát ott tartanak, ahol csak nagyon kevesen. Ez azonban áldozatokkal járt, hiszen sosem buliztak, sosem jártak el sehova, már 15 évesen azon dolgoztak, hogy pár éven belül ne kelljen tovább küzdeniük.

Mi az a dropshipping?

A dropshipping egy olyan online kereskedelmi vállalkozás, aminek lényege, hogy a webáruház egyfajta közvetítő szerepet tölt be. Nem rendelkezik saját árukészlettel, a vásárló és a gyártó között található, ő juttatja el a terméket a vevő felé. Ebben az esetben a vásárló a szállítási adatait a beszállítónak küldi el, aki aztán kiszállítja azt a vásárlónak.

Ez pár éve sem számított újdonságnak, azonban kevesen éltek vele. Az Ecom Testvérek felültek erre a vonatra és egy olyan vállalkozást indítottak el, amit ma már több százezren ismernek és kedvelnek. Emellett megalapították a H-COMMERCE-t, amely egy tanfolyam olyan fiatalok számára, akik vállalkozóvá szeretnének válni. Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedése miatt sokan ebben képzelik el a jövőjüket. Mivel az Ecom Testvérek már jól ismerik ezt a területet, így támogatni szeretnék azokat az embereket, akik hasonló életre vágynak.

A program során a résztvevők elméleti és gyakorlati tudást egyaránt kaphatnak. Segítenek megtalálni azt a nyerő terméket, amely tökéletes lehet az indulás során. Megfelelő marketingstratégia kidolgozásával támogatják az indulást, az online vállalkozás működtetéséhez szükséges tudást.

A programban helyet kapott a vállalkozói gondolkodásmód kialakítása, ami nélkül senki sem lehet eredményes. Bár tény, hogy mindez már önmagában is bőven elég lehet ahhoz, hogy a résztvevők komoly előnnyel induljanak, a H-COMMERCE ennél azért sokkal többet nyújt. A folyamatos coachingnak köszönhetően a diákok személyre szabott segítséget kaphatnak az egyéni problémájuk megoldásában.

A diákok véleménye

A legfontosabb visszajelzés a számukra, amit a résztvevőktől kapnak. Sokan a semmiből építenek fel olyan üzletet, amiből később megélnek, mi több utazni tudnak, élményeket szereznek, felújítanak, házat vesznek. Szilvia sikere különösen fontos az Ecom Testvérek számára, hiszen 6 gyermekes anyukaként nem tudta, hogy merre viszi majd az élet.

“Hihetetlenül gyorsan jöttek az eredmények! Jelenleg nem ismerek olyan más üzleti modellt, amiben ilyen gyorsan tudnának jönni. Nem is kellett hozzá olyan sok tőke igazából”

- mondta el Szilvia, akinek már unokája is van. Elmondása szerint ért már el sikereket, de ilyen gyorsan még nem, ezzel, amit ők ajánlottak a számára. Amikor látta a videókat és az eredményeket, akkor eldöntötte, hogy ő is szeretné ezt csinálni. Ma már milliós bevételre tesz szert, ami hatalmas könnyedséget jelent a számára.

Zsófia története szintén hasonló, hiszen alig tíz nap alatt 1 millió forintot realizált, mindezt egyetemistaként, tehát komolyabb szakmai tudás nélkül. A fiatal lány a vendéglátásban dolgozott, egészen addig, amíg rá nem talált az Ecom Testvérekre.

“Amikor kiraktátok, hogy lesz ez a program, akkor azt gondoltam, hogy na igen, ez az én lehetőségem”

- mondta el Zsófia az Ecom Testvérek egyik YouTube videójában. Hozzátette, hogy a videók alapján megvolt a bizalom, tudta azt, hogy van kire számítania, így fel fogja tudni építeni a vállalkozását. Szerinte hiába tud valaki sokat, az nem fog kifizetődni, ha nem tesz azért, hogy sikeressé váljon.

A H-COMMERCE célja a pénzügyi szabadság elérése, a globális működés, valamint az idő autonómiájának élvezete. Ehhez minden segítséget és támogatást megadnak, de a munka nagy része mindenképpen ránk vár. Szerintük mindenki tud változtatni, aki szeretne, nem kell mindenkinek a taposómalomban élnie, lehet az élet változatos, vidám, és persze szabad. Semmi sincs ingyen, így a vállalkozásért is komolyan meg kell küzdeni, de egy kis segítséggel sokkal könnyebbé válik az indulás.

Címkék: ecom testvérek, reklám