null

Ez az ügyfélkörrel sincs másképp, így az értékes konverziók érdekében tanácsos olyan eszközökhöz fordulni, mint a jól bevált email marketing.

Mit tudunk az email marketingről?

Az email marketing célja, hogy az elektronikusan küldött levélben az egyénhez igazodva, személyes, kifejezetten a címzetthez szóló hangulatot teremtve közvetíthessük a cég üzenetét. Azonban ha nem megfelelő a struktúrája, könnyen kedvezőtlen reakciót válthat ki a befogadókból, ezért érdemes olyan profikra bízni a kialakítását, mint a Kluge Marketing, akik a szolgáltatásukkal kézbe veszik a helyzetet.

Az email marketing egy személyre szabott formája az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak, amely a direkt marketingeszközök közé sorolható. Kiváló alkalmat teremt arra, hogy az online térben elérjük a célközönségünket, ennek révén erősítsük a márkát és növeljük az értékesítés volumenét.

Az egyik legfontosabb metódus az ügyfélkommunikáció tekintetében, bevetése számos előnnyel bír. Sokan azért preferálják, mert változatos közlési módokra ad lehetőséget, szinte minden elképzelés megvalósítható. Remekül célozható, a közönségünk igényeihez mérten fogalmazhatjuk meg a mondandónkat. Továbbá rendkívül költséghatékony, illetve jól kalkulálható és mérhető módszerről van szó.

Tegyük még hatásosabbá a kampányt!

Egyesek azt értik az email marketing alatt, hogy az adatbázisban lévő összes címzettnek elküldenek egy sablonos szöveget mindenféle szerkesztés vagy érdekfeszítő tartalom nélkül. Az efféle levelekkel kevéssé valószínű, hogy a várt eredményt hozza majd a módszer.

Az ideális email marketingben helyet kapnak a vizuális elemek is, és kibontakoztathatjuk a kreativitásunkat. Ez megadja azt a bizonyos pluszt a vállalkozásunknak, ugyanis a látványos és emlékezetes megjelenés révén kiemelkedhetünk a tömegből, és lépéselőnyre tehetünk szert a versenytársakkal szemben. 

A vonzó, érdekes közlésmód kétségtelenül megragadja a fogyasztók figyelmét. Azokat a tartalmakat kedvelik, amelyek relevánsak számukra, és azt érzik, hogy valóban nekik szól az üzenet. Ebből adódóan célszerű arra törekedni, hogy minél egyedibb, a célcsoport igényei szerint komponált tervet állítsunk össze. 

Tesztelés nélkül nem megy

Akkor tudunk a koncepciónkon javítani és fejlesztési ötletekkel előállni, ha megbízható adatokra és mérési eredményekre alapozunk. Ez az email marketing esetében sem maradhat el, így az ügynökségek kiemelt figyelmet fordítanak az A/B tesztelésre és a teljesítményelemzésre.

Ennek segítségével finomíthatjuk és optimalizálhatjuk a kampányunkat. Az automatizmusok szintén hozzájárulnak a folyamatos interakcióhoz, illetve biztosíthatják a hatékonyság, az elkötelezettség és a vásárlási szándék növelését. Ha eddig nem tetted volna, most itt az ideje bevezetni a te vállalkozásod életébe is az email marketinget!

Címkék: kluge marketing, reklám