Mit tehetnek a tulajdonosok, milyen módszerekkel csalogathatják be a vevőket ezekben az évszakokban is? A következő cikkben megtudhatjuk.

A tavasz nem kedvez a szoláriumüzletnek

A tavasz megérkezése sok változást hoz, többek között azzal is számolnunk kell, hogy kevesebb vendég érkezik majd a stúdiónkba. Ilyenkor ugyanis az emberek szívesebben tartózkodnak már a szabadban. Ez sajnos minden stúdiót érzékenyen érint, kivétel nélkül, s emiatt a marketingkommunikációs üzeneteket meg kell erősíteni. A Hollandimpex KFT kozmetikumokról szóló tájékoztatójából például mi is ihletet meríthetünk. De nemcsak a kiegészítők, a gépek, a csövek kínálatának megújítása lehet a segítségünkre, hangsúlyozhatjuk a szoláriumozás előnyeit is. 

Nem elég, ha arra ösztönözzük az embereket, hogy rendszeresen barnuljanak, mivel rögtön jönni fog erre a válasz: “ha a napon barnulok, azzal spórolni is tudok”. Más taktika mellett kell döntenünk. 

Mit és hogyan kommunikáljunk?

Miért ne állíthatnánk szembe egymással a szoláriumozást és a napozást? Ha valóban azt szeretnénk, hogy évszaktól függetlenül térjenek be az ügyfelek hozzánk, akkor ki kell emelnünk a szoláriumozás mellett szóló érveket. Persze ez nem lesz egyszerű, tekintve, hogy egy olyan korszakot élünk, amikor egyre trendibb a természetesség, plusz ne feledkezzünk meg a szolizással kapcsolatos előítéletekről sem. A jó kommunikáció azonban hatalmas erővel bír. 

Arra figyeljünk, hogy ne lépjük át a hitelesség határait, tehát ne valótlan állításokkal próbáljuk fenntartani a vendégek érdeklődését, mert ennek megvan a maga romboló hatása. Ne kockáztassunk, lehet, hogy hűséges vendégeket veszíthetünk el!

Szoláriumozás kontra napozás

A napsugárzás egyik legnagyobb hátránya, hogy az erőssége ellenőrizhetetlen. Az sem kizárt, hogy rövid idő alatt kárt okoz a bőrünknek. A szoláriumban viszont nem kell senkinek sem tartania ettől, mivel a barnulás folyamata ellenőrzött környezetben zajlik. 

A forró nyári napokon könnyen leéghetünk, s ennek kellemetlen tüneteit senkinek nem kell bemutatni. Ezzel szemben a szoláriumstúdióban felkészült személyzet segít nekünk megtalálni a megfelelő gépet, csövet és időtartamot. 

Az egyenletes és tartós barnulás sem utolsó, ezt napozással nem mindig érhetjük el. Végül egy szoláriumban nem kell 40 fokos kánikulát elviselni, inkább kellemesen meleg környezetben barnulhatunk.

Ha ezeket az előnyöket ismertetjük az ügyfelekkel, akkor talán ők is kétszer meggondolják, hogy a barnulás melyik formáját válasszák.

Címkék: hollandimpex, webshop, kozmetikum, szolárium, online, reklám