Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten a bejegyzésben. Elsősorban a könyvelésre szakosodott irodák, illetve a könyvelési osztályokon dolgozók tanulhatnak sokat az alábbiakból. Következzenek is a részletek.
Talán nem is gondoljuk, mekkora megterhelést jelent a könyvelői munka
Sajnos még korántsem tartunk ott, hogy egy-egy bevallás vagy vállalati dokumentáció elkészítése akár szalvétányi méretű papírra is kiférjen. Ehelyett a könyvelőirodákban, valamint a könyvelői osztályokon nap nap után hatalmas és összetett munka folyik.
Éppen ezért van relevanciája egy fejlett könyvelő asszisztens program integrálásának, amely teljes mértékben megvalósítható egy CRM rendszerrel. A MiniCRM hasznosítási lehetőségei kapcsán számos olyan megoldásra lehet bukkanni, amelyek látványos könnyítést jelentenek.
Persze ez tényleg csak egy példa. Ezer féle szoftveres megoldás merülhet fel lehetőségként az ingyenes verzióktól kezdve a pro szintig. Nézzük meg, hogy pontosan milyen téren könnyíthetik meg ezek a munkát.
Milyen hozzáadott értéket biztosíthat egy fejlett könyvelő program?
Az egyik kulcsterület az ügyfelekkel folytatott kommunikáció. Meglepődnénk, hány telefonhívást vagy emailt kell kezelnie akár egy közepes ügyfélállománnyal dolgozó könyvelőirodának is. A programszintű segítség ott jelentkezik, hogy ezek a teendők gyorsan, flottul és kiemelt hatékonysággal legyenek menedzselhetők, az előzmények visszakeresése mellett.
Aztán ott vannak azok a bizonyos határidők. Bevallások, fontosabb leadási dátumok, ügyfelekkel megbeszélt találkozók. Egyszerűen nem férhet az bele, hogy könyveléssel foglalkozva ezek feledésbe merüljenek.
Egy korrekt könyvelő asszisztens program abban segít tehát, hogy a normál munkamenetben ne legyenek felesleges csúszások, ezzel együtt pedig a teljes ügyfélállomány kiemelt hatékonysággal legyen kezelhető.
Néhány további példa a gyakorlatból a hasznosulásra
Ha programot keresünk a fentebb részletezett feladatok elvégzéséhez, akkor az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerként is értelmezhető CRM abszolút optimális megoldást jelent.
Mindössze néhány nap vagy hét tudatos integrációt követően látványosan könnyítve és gyorsítva azt, ahogyan egy-egy ügyfélre lebontva működik a bejövő érdeklődések és igények menedzselése.
Hasonló módon segít a szoftver a dokumentációk kezelésében, nem beszélve a fentebb is említett határidők betartásáról. Manapság szinte elképzelhetetlen, hogy egy tartós növekedést szem előtt tartó könyvelőiroda vagy osztály ilyesfajta program nélkül is hatékonyan működjön.
Címkék: könyvelő, asszisztens, program, reklám