Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten a bejegyzésben. Elsősorban a könyvelésre szakosodott irodák, illetve a könyvelési osztályokon dolgozók tanulhatnak sokat az alábbiakból. Következzenek is a részletek.

Talán nem is gondoljuk, mekkora megterhelést jelent a könyvelői munka

Sajnos még korántsem tartunk ott, hogy egy-egy bevallás vagy vállalati dokumentáció elkészítése akár szalvétányi méretű papírra is kiférjen. Ehelyett a könyvelőirodákban, valamint a könyvelői osztályokon nap nap után hatalmas és összetett munka folyik.

Éppen ezért van relevanciája egy fejlett könyvelő asszisztens program integrálásának, amely teljes mértékben megvalósítható egy CRM rendszerrel. A MiniCRM hasznosítási lehetőségei kapcsán számos olyan megoldásra lehet bukkanni, amelyek látványos könnyítést jelentenek.

null

Persze ez tényleg csak egy példa. Ezer féle szoftveres megoldás merülhet fel lehetőségként az ingyenes verzióktól kezdve a pro szintig. Nézzük meg, hogy pontosan milyen téren könnyíthetik meg ezek a munkát.

Milyen hozzáadott értéket biztosíthat egy fejlett könyvelő program?

Az egyik kulcsterület az ügyfelekkel folytatott kommunikáció. Meglepődnénk, hány telefonhívást vagy emailt kell kezelnie akár egy közepes ügyfélállománnyal dolgozó könyvelőirodának is. A programszintű segítség ott jelentkezik, hogy ezek a teendők gyorsan, flottul és kiemelt hatékonysággal legyenek menedzselhetők, az előzmények visszakeresése mellett.

Aztán ott vannak azok a bizonyos határidők. Bevallások, fontosabb leadási dátumok, ügyfelekkel megbeszélt találkozók. Egyszerűen nem férhet az bele, hogy könyveléssel foglalkozva ezek feledésbe merüljenek.

Egy korrekt könyvelő asszisztens program abban segít tehát, hogy a normál munkamenetben ne legyenek felesleges csúszások, ezzel együtt pedig a teljes ügyfélállomány kiemelt hatékonysággal legyen kezelhető.

Néhány további példa a gyakorlatból a hasznosulásra

Ha programot keresünk a fentebb részletezett feladatok elvégzéséhez, akkor az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerként is értelmezhető CRM abszolút optimális megoldást jelent.

Mindössze néhány nap vagy hét tudatos integrációt követően látványosan könnyítve és gyorsítva azt, ahogyan egy-egy ügyfélre lebontva működik a bejövő érdeklődések és igények menedzselése.

Hasonló módon segít a szoftver a dokumentációk kezelésében, nem beszélve a fentebb is említett határidők betartásáról. Manapság szinte elképzelhetetlen, hogy egy tartós növekedést szem előtt tartó könyvelőiroda vagy osztály ilyesfajta program nélkül is hatékonyan működjön.

Címkék: könyvelő, asszisztens, program, reklám