A Spice of Europe - magyarul Európa fűszere - szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indította el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A cél, hogy bemutassák Budapest sokoldalúságát, ahol megtalálható minden, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, ám ugyanakkor vitalitás, pezsgés és kreativitás jellemzi.
A projekt keretében készült el a főváros új imázsfilmje is, amelyben a Kaposvári Egyetem egykori színművészhallgatója, Lábodi Ádám kapta a főszerepet. A történet szerint ő kiskorában már járt Budapesten, és felnőttként kedvesének is szeretné megmutatni a magyar fővárost.
A filmben a fiatal pár vezet minket át a városon. Járnak a Művészetek Palotájában, utaznak a Kisföldalattin, megnézik Vasarely Múzeumot, pihennek a Széchenyi és a Gellért fürdőben. S, természetesen nem hagyják ki a Várkert Bazárt és az Országházat sem.
A Kaposvári Egyetem egykori hallgatói nemcsak a kamera előtt, hanem mögötte is bizonyították szakmai tudásukat. Szamosi András - aki kommunikáció szakon végzett intézményünkben - operatőrként vett részt a Spice of Europe werkfilmjének munkálataiban.
Címkék: operatőr, turisztika, színész, imázsfilm, egyetem, kultúra, Kaposvár