Ezzel a megmozdulással a ’Smart Sport a Gyermekekért’ elnevezésű kampányát népszerűsíti a Samsung, amelynek keretében 100 millió forint összértékű terméket osztanak szét a magyarországi gyermeksport-szervezetek között. Minden megyeszékhely, így Kaposvár is 5 millió forint értékű termékadománnyal támogathatja a helyi szervezeteket. Cserébe azt kérik a lakosságtól, hogy a ’Smart Sport a Gyermekekért’ okostelefonos alkalmazást letöltve és használva gyűjtse össze az 1 millió Smart kilométert Magyarországnak.
Az ingyenesen elérhető alkalmazás a GPS koordináták alapján számolja a felhasználó mozgás közben megtett kilométereit, a játékszabályok szerint naponta maximum 42 kilométer tehető meg, legfeljebb 40km/h-s sebességgel.
A ’Smart Sport a Gyermekekért’ program azonban nem csak az adakozásról szól. A vállalat célja továbbá, hogy szabadidős sporttevékenységre buzdítsanak minden magy
ar lakost, jó példát mutatva ezzel a felnövekvő generációnak.
Címkék: Smart Sport a Gyermekekért, fáklya, hasonmás, olimpia, kultúra, Siófok