Mint arról korábban is írtunk: közösségi oldal már régóta tervezi a rövid videós hirdetések bevezetését. Eddig tesztelték, mostantól azonban már élesben is bevetik.
Miről van szó?
Az újítás szerint üzenőfalunkon maximum 15 másodperces videók jelennek meg, amelyek némított lejátszása automatikusan elindul a számítógépeken és mobileszközökön. Hogy a mobilnetes felhasználók se kapjanak idegbajt, kaptak egy kis kedvezményt. Náluk ugyanis csak akkor töltődnek be a hirdetések, ha rákattintanak vagy ha wifin tartózkodik a készülék
A Facebook emellett arra is ügyel, hogy ne az unalomig ismert szpotok köszönjenek vissza falakról. Ezért kizárólag olyan reklámokat fogad el partnereitől, amelyek teljességgel alkalmazkodnak az oldal dizájnjához és a felhasználók szokásaihoz.
Attól sem kell tartani, hogy innentől majd így akarnak mindenféle hülyeséget ránk tukmálni. Egy-egy ilyen kampányért ugyanis súlyos dollármilliókat kell kicsengetni. Kíváncsian várjuk hát, hogy melyik magyar cég él majd először az új lehetőséggel.