A részletekről a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az alábbi közleményben tájékoztatta szerkesztőségünket:

2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 21 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

A karbantartás miatt a 2024. március 3-ai kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) 2024. március 4-én éjfélig utólagosan benyújthatók.

A karbantartás a Webes Ügysegéd egyéni vállalkozói moduljában tett bejelentéseket is érinti, ezért az egyéni vállalkozók az adat- és változásbejelentéseiket lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívül tegyék meg. Az ebben az időszakban elküldött bejelentések is rögzülnek, csak a karbantartás befejezése után, ezért azokat nem kell utólag megerősíteni, megismételni.

Az elektronikus ügyintézéskor érdemes figyelembe venni a karbantartási időszakot!

Ügyfeleink megértésüket és türelmét köszönjük!

Címkék: szünet, applikáció, elektronikus, alkalmazás, karbantartás, online, adó, NAV, olvasóink kérdezték