A hatósági bizonyítvány kiállításának feltétele:
1. a kérelmezett ingatlan a társasháznak, lakásszövetkezetnek nem minősülő ingatlanon található,
2. az ingatlanon belül legfeljebb négy önálló (2-4) lakás található.
A települési önkormányzat jegyzője kérelemre 8 napon belül hatósági bizonyítványt állít ki a lakás rendeltetési egységek számáról.
A hatósági bizonyítványt a lakossági fogyasztó nyújtja be az egyetemes szolgáltató részére.
A hatósági bizonyítvány kiállítására az ügyfél nyilatkozata alapján kerül sor!
A kérelemhez szükséges nyomtatvány ezen a linken érhető el:
A hatósági bizonyítvány iránti kérelem benyújtható:
· Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közigazgatási Igazgatóság Igazgatási Iroda 7400 Kaposvár, Kossuth tér 1.
· Az elektronikus ügyintézés az alábbi címen lehetséges: Hivatali kapu neve: Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Hivatalai kapu rövid neve: SBATY, Polgármesteri Hivatal KRID azonosítója: 600070303.
· e-mail: igazgatas(kukac)kaposvar.hu
Ha az egyetemes szolgáltató azt észleli, hogy az ingatlan lakás rendeltetési egységeinek száma nem egyezik meg a hatósági bizonyítványban foglaltakkal, ezt hatósági ellenőrzés lefolytatása érdekében az eljáró hatóság felé jelzi.
Ha a fentiek alapján indult eljárás azzal az eredménnyel zárul, hogy a felhasználó jogosulatlanul vette igénybe a kedvezményes többletmennyiséget a bejelentett és a tényleges lakás rendeltetési egységek különbözete vonatkozásában, úgy a jogosulatlanul igénybe vett kedvezménnyel elszámolt földgáz mennyiséget a versenypiaci költségeket tükröző ár másfélszeresének megfelelő egységáron kell a felhasználóval elszámolni.
Címkék: igazolás, társasház, jegyző, szolgáltató, hatóság, áram, gáz, rezsi, lakás, Kaposvár, olvasóink kérdezték