Csaknem két hónapnyi kényszerszünet után hétfőn újra kinyitott a Kapos Holding Zrt. ügyfélszolgálati irodája. A víz-, a távhő- és a hulladékszállítási szolgáltatóval kapcsolatos ügyek mellett itt lehet intézni az önkormányzati bérlakásokkal kapcsolatos teendőket is. Emellett be lehet szerezni a helyi tömegközlekedési bérleteket és a parkolási társasághoz, valamint a várogondnoksághoz intézett kérelmeket is itt lehet beadni - tudtuk meg Soóky András, ügyfélszolgálati vezetőtől.

A maszk és a kézfertőtlenítés belépés előtt kötelező. Akárcsak a védő távolság megtartása. Az ügyfészolgálaton legfeljebb tíz ügyfél tartózkodhat.

Az elmúlt két hónapban egyébként újabb 260 ügyfél csatlakozott az online ügyintézés rendszeréhez. Ők elektronikusan hozzáférhetnek például számláikhoz, illetve bejelenthetik az óraállásokat.

Az ügyfélszolgálat arra kéri a fogyasztókat, aki csak teheti, továbbra is használja az elektronikus felületet, vagy regisztráljon oda online módon!

OLTASSA BE MAGÁT ÖN IS!

Címkék: holding, elektronikus, ügyfélszolgálat, olvasóink kérdezték, Kaposvár