"Ez, a 424-es gőzös Európa-szerte közkedvelt típus volt. Négy hajtott tengelyével 90 km/h sebességgel halad(t). Ezt nem szén hajtja, hanem pakura (a kőolaj lepárlásából visszamaradt anyag), így nem kell lapátolni és gazdaságosabb is az üzemeltetése. Egy élmény vezetni!" - mondta el kérdésünkre Fábry Péter, mozdonyvezető.


Kaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzösKaposváron járt a legendás 424-es gőzös
Kaposváron járt a legendás 424-es gőzös
A galéria megtekintéséhez kattintson a képre!

"150 éve valódi várostörténeti pillanat volt, amikor a vasút elérte Kaposvárt, megteremtve ezzel a modern település fejlődésének alapjait. Mára a felújított vasútállomásunk nívódíjat kapott és nálunk épült meg az ország első közlekedési központja is" -  fogalmazott a gőzös fogadásakor Pintér Rómeó, alpolgármester.

Címkék: gőzös, gőzmozdony, retró, állomás, vonat, vasút, Kaposvár, kis szines