Ha sportról van szó, az online térben leginkább a világesemények mozgatják meg a magyarokat, a sportolókat pedig nemcsak a karrierjük, hanem a példamutató személyiségük, esetenként a magánéletük miatt is követik a közösségi médiában - derült ki a Telenor friss kutatásából.
A szolgáltató a nyári sportesemények kapcsán az online szurkolási szokások feltérképezése mellett egyúttal rekordot is döntött Magyarország leghosszabb, több mint 1,7 kilométeres szurkolói sáljának elkészítésével.
A cégnek - amint azt csütörtöki közleményében jelezte - az volt a célja, hogy összehozza a magyarokat a közös szurkolás erejével. A felhívásra 1787-en küldtek be magyar csapatot biztató üzenetet, amelyek mindegyike felkerült és egy méterrel járult hozzá a kötött szurkolói sálhoz, amely így 1787 méter hosszú lett.
A szurkolói üzeneteket az ország minden részéről, több mint 500 különböző településről küldték be a sportbarátok. A legtöbb, az üzeneteknek csaknem a fele Budapestről érkezett, de nagyon sok jókívánság jött a megyeszékhelyekről is.
Címkék: szurkolói sál, telenor, magyaroszág, kis szines