A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) június 1-jén elindította belföldi kampányát, amellyel arra buzdít mindenkit, hogy barangoljon belföldön, fedezzen fel izgalmas úti célokat. A kampány szlogenje "Együtt, itthon, szabadon - Magyarország visszavár".
Az MTÜ keddi közleménye szerint a másfél hónapos kampány célja nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem Magyarország belföldi turizmusának újraindítása a koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzet után.
A kampányhoz minden eddiginél több, csaknem 450 szálláshely, vendéglátóegység, fürdő, illetve más turisztikai szolgáltató és attrakció csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal. Ők "Visszajövünk!" elnevezéssel speciálisan a nyár eleji időszakra hozták létre a kedvezményeket, vagy többletszolgáltatásokat nyújtó ajánlataikat, amelyeket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjt össze és népszerűsít az MTÜ.
Az ügynökség számára elsődleges szempont volt, hogy megmutassa, az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak, de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat.
Magyarország visszavár!
Térj vissza kedvenc helyeidre, és fedezz fel újakat, mert a nyár nem múlhat el élmények nélkül! Együtt, itthon, szabadon: Magyarország visszavár! #itthonbizt...
Címkék: magyarország visszavár, népszerűsítés, kampány, kis szines