A CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta: az utóbbi ár napban jelentősen megnőtt az italok iránti kereslet. Továbbra is az ásványvizet viszik legtöbben. Ebből naponta csaknem 2000 palackot adnak el a boltban, amely négyszer nagyobb mennyiség, mint az átlagos napokon. Az ízesített ásványvizek megjelenése tovább növelte a termékpaletta népszerűségét. Sokan szívesebben választják az újfajta italokat az üdítőkkel szemben.

A hőségben az emberek a söröket is szívesebben fogyasztják. Ez köszönhető az alkoholmentes változatok és az ízesített sörök megjelenésének is. A boltokban csaknem háromszorosára nőtt ezeknek a termékeknek a forgalma.

Fodor külön kiemelte, hogy felkészültek a szélsőséges melegre, ezért nem fog semmiből hiány fellépni .

Sör, Balaton


A hazai Tesco üzletek is megduplázódott ásványvízfogyasztásról számoltak be. Tapasztalataik szerint az ízesített és a sajátmárkás vizek fogynak a legjobban fogyasztók továbbra is a szénsavas változatokat részesítik előnyben, de a szénsavmentes változatokat is nagyobb számban adják el.

Ezekben az üzletekben is 30 százalékkal növekedett meg a sörfogyasztás. Valamint egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nagy kiszerelésű, PET palackban, kedvező árfekvéssel forgalmazott sörök. De az idei nyár legnépszerűbb söreinek a 2 százalékos alkoholtartalmú, gyümölcsös ízesítésű változatok számítanak.

(Forrás: MTI)

Jobban fogy a sör és az ásványvíz a kánikulában Az üzletek 20-30 százalékos növekedésről számoltak be. Az extrém hőségnek köszönhetően további forgalomnövekedés várható.

 

A CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta: az utóbbi ár napban jelentősen megnőtt az italok iránti kereslet. Továbbra is az ásványvizet viszik legtöbben. Ebből naponta csaknem 2000 palackot adnak el a boltban, amely négyszer nagyobb mennyiség, mint az átlagos napokon. Az ízesített ásványvizek megjelenése tovább növelte a termékpaletta népszerűségét. Sokan szívesebben választják az újfajta italokat az üdítőkkel szemben.

 

A hőségben az emberek a söröket is szívesebben fogyasztják. Ez köszönhető az alkoholmentes változatok és az ízesített sörök megjelenésének is. A boltokban csaknem háromszorosára nőtt ezeknek a termékeknek a forgalma.

 

Fodor külön kiemelte, hogy felkészültek a szélsőséges melegre, ezért nem fog semmiből hiány fellépni .

 

A hazai Tesco üzletek is megduplázódott ásványvízfogyasztásról számoltak be. Tapasztalataik szerint az ízesített és a sajátmárkás vizek fogynak a legjobban fogyasztók továbbra is a szénsavas változatokat részesítik előnyben, de a szénsavmentes változatokat is nagyobb számban adják el.

 

Ezekben az üzletekben is 30 százalékkal növekedett meg a sörfogyasztás. Valamint egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nagy kiszerelésű, PET palackban, kedvező árfekvéssel forgalmazott sörök. De az idei nyár legnépszerűbb söreinek a 2 százalékos alkoholtartalmú, gyümölcsös ízesítésű változatok számítanak.

Címkék: sör, ásványvíz, fogyasztás, hőség, kánikula, kis szines