Rosszul lett az Unicredit Bank kaposvári fiókjának egyik ügyintézője, amikor múlt héten egy belső ellenőrzés után kiderült, hogy mintegy húszmillió forintot lopott el ügyfeleitől - írja a Bors Online.
Az internetes portál információi szerint: a negyvenéves H. Tímea 2011-től kis tételekben utalta át az összegeket édesapja bankszámlájára. Az asszony taktikája az volt, hogy az idős, internetbankkal nem rendelkező, tehetős ügyfelek nevében aktiválta az internetbank alkalmazást. Értesítési telefonszámnak sajátját adta meg, ezért az ügyfeleknek nem tűntek fel a tranzakciók. Az így szerzett összegeket pedig továbbutalta apja bankszámlájára, aki azonban semmit sem sejtett az egészből.
A Bors értesülései szerint a nő a pénzt luxuscikkekre költötte. Megcsináltatta mellét, és vett egy autót is. A bankban mindenkinek feltűnt a hirtelen meggazdagodás, de Tímea ezt azzal magyarázta, hogy örökölt egy nagyobb összeget.
A KaposPont megkereste az ügyben az Unicredit Bank sajtószolgálatát, akik közleményükben azt válaszolták: bankjuk egy elektronikus kontrollrendszert működtet kifejezetten a gyanús esetek kiszűrésére, ez jelezte a kétes tranzakciókat, ami alapján azonnal vizsgálatot indítottak. Ez pedig rövid idő alatt igazolta is a gyanút. Ezt követően az elkövetőt haladéktalanul felelősségre vonták, illetve döntöttek a hatóságok bevonásáról is. A sértetteket azonnal megkeresték a pénzintézet munkatársai, és tájékoztatták őket a történtekről. A pontos tényfeltárást követően intézkedtek teljes kártérítésükről is. Hozzátették: ennél bővebb tájékoztatást nem áll módjukban adni olyan ügyben, amelyben vélhetőleg rendőrségi, azt követően pedig bírósági eljárás lesz folyamatban.
Szerkesztőségünk az ügyben megkereste a rendőrséget is, azonban hozzájuk még nem érkezett feljelentés az ügyben.