Több fogyasztói panasz is érkezett a Pénzügyi Tanácsadó Irodához szeptemberben. A legtöbb panaszos hitelt szeretett volna felvenni online oldalakon és újsághírdetésben olvasott reklámok alapján. Hosszas telefonálás után végül kölcsön nélkül csupán a bosszúság maradt egy igen magas telefonszámla miatt. A hitellehetőséget ajánló vállalkozás ugyanis információs telefonszámként egy igen magas percdíjjal működő call center számot adott meg, amelyet felhívva a vonal másik végén igen készséges hölgy hosszas tájékoztatást adott anélkül, hogy hitelhez jutás valódi lehetőségéről lett volna szó.
A pénzügyi tanácsadók szerint továbbra is találkozhatunk olyan tevékenységekkel, amelyek éppen a nehéz helyzetbe került adósok kétségbeesett kiútkeresését próbálják kihasználni arra, hogy bevételt szerezhessenek. Ebben az esetben pedig önmagában a szolgáltatás amiért fizetünk még csak nem is a hitelnyújtás, hanem csupán egy sokszor semmitmondó tájékoztatás.
A kellemetlen tapasztalatok elkerülése miatt, érdemes a hirdetés apróbetűs részét is elolvasni, mert lehet, hogy a megjelölt telefonszám emelt-díjas és percenként több száz forintot is ki kell majd fizetni egy egyszerű tájékoztatásért is.
Amennyiben pedig valaki azzal szembesül, hogy az általa felhívott szám emelt díjas volt és a hirdetésben nem volt utalás erre, úgy feltétlenül keresse fel a Pénzügyi Tanácsadó Irodaház bármelyik kirendeltségét.
A Kaposvári Iroda elérhetőségei:
Cím: 7400 Kaposvár, Fő utca 57.
Tel./Fax: 06-82-510-868/20015 mellék
E-mail: kaposvar(kukac)penzugyifogyaszto.hu
Hétfő
11:00 - 19:00 óra
Kedd
12:00 - 16:00 óra
Szerda
08:00 - 12:00 óra
Csütörtök
08:00 - 12:00 óra
Péntek
08:00 - 12:00 óra
Címkék: emelt díj, call center, visszaélés, hitel, telefon, kék hírek