Aki nem a postán vagy az interneten, az a Kapos Holding ügyfélszolgálatán fizeti be csekkjeit. Visontai Sándorné azt mondja: számára az egyik legfontosabb, hogy közüzemi számlait mindig időben rendezze.
- Nagyon fontos, mert az ember ha egyszer is elcsúszik valamivel, akkor már pótolni nagyon nehéz, meg az ember megrendeli a szolgáltatást, akkor kötelességem kifizetni - fogalmazott Visontai Sándorné.
Egyre többen gondolkodnak így. Az E-ON áramszolgáltatási területén, a Dél-Dunántúli régióban egy év alatt néhány százalékkal csökkent a hátralékosok aránya.
- Ha a tavalyi év decemberéhez viszonyítva nézzük az adatokat , akkor a hátralékos fogyasztók száma 3,6 százalékkal, a lejárt követelések összege pedig 5,2 százalékkal csökkent. Továbbra is igaz, hogy fizetési nehézségek esetén minden kezelhető esetben törekszünk a közös megegyezésre, a helyzet rendezésére és a kikapcsolás elkerülésére - tette hozzá Varga Ivett, az E-ON Hungária Zrt. sajtószóvivője.
A Kapos Holding felügyelete alá tartozó helyi vagyonkezelő kintlevőssége egy év alatt 25 százalékkal csökkent. Így már csak 168 millió forintnyi fűtésszámlával tartoztak a szolgáltatónak a fogyasztók.
A Kavíznél azonban 5 százalékkal nőtt a kintlevőség. Jelenleg 445 millió forint hátralék gyülemlett fel.
A cég ügyfélszolgálati vezetője, Soóky András azt mondja: az e- ügyintézés sikeressége is hozzájárult a fizetési fegyelem javulásához.
- Egy egyszerű regisztrációt követően, az ügyfelek otthonról kényelmesen és biztonságosan rendezhetik a számláikat - emlékeztetett Soóky András.
A szolgáltató a tartozás rendezéséhez részletfizetést és egyénre szabott hátralékkkezelést is biztosít. Ezen kívül a kaposváriaknak a Szocionet adósságrendezési csoportja is segít az ügyfélszolgálatukon.
Címkék: csekk, kapos holding, tartozás, kaposvár, gazdaság