A változásokra júliusban kell számítani.
Az átállásra a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés miatt van szükség. A fejlesztés egy éve kezdődött, a fizikai átállásra kerül sor a következő hónapban.
A következő változásokra kell felkészülni:
A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik és a csoportos beszedéssel történő lehívására is a megszokottnál később kerül sor.
Az ügyfélszolgálatok július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak ugyan, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
Az online ügyfélszolgálaton kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésére.
Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésére áll:
Hibabejelentések fogadása telefonon
Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
Előrefizetős mérő feltöltése
Az energiaszolgáltató az egyetemes szolgáltatásban résztvevő-, illetve a versenypiacon vételező ügyfelek számára is elkészítette vonatkozó tájékoztatóját, melyeket a megfelelő linkre kattintva olvashatnak el.