A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatása szerint az alaposabb áttekintést igénylő felvetéseket a telefonos ügyintézők írásban rögzítik, és három napon belül megválaszolják.
Erre a megoldásra azonban alig több mint 50 esetben volt szükség. A leggyakrabban felmerülő kérdésekre összeállított válaszok a Magyar Energia Hivatal honlapján is olvashatók.
Az ingyenesen elérhető 06 80 205 386 információs vonalon hétfőtől csütörtökig 8 és 16 óra, pénteken 8 és 14 óra között fogadják a hívásokat. A zöld szám célja a lakosság tájékoztatása, a témát érintő általános kérdések megválaszolása. A számlákkal kapcsolatos konkrét panaszokkal a szolgáltatók és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság foglalkoznak.
Címkék: zöld szám, érdeklődő, távhő, csökkentés, gáz, áram, rezsi, gazdaság