A hitelkonstrukcióban felvehető összegek változatlanok.
A Diákhitel Központ 10 éves fennállásának legalacsonyabb kamatát tartja fenn a következő félévre is, így a kamat mértéke 2012. január 1. és június 30. között 8 %. A csökkenő forrásköltség, valamint a szinten tartott kockázati és működési prémium lehetővé tették, hogy immáron második fél évre biztosítsa a Társaság ügyfelei számára e kedvező kamatszintet.
A Diákhitel Központ továbbra is a pénz- és tőkepiacról vonja be a hitelezéshez szükséges forrásait, állami kezességvállalás mellett. A finanszírozáshoz szükséges külső forrásokat rövid lejáratú készenléti hitelek és hosszú lejáratú kölcsönök formájában kereskedelmi bankoktól, magyar és nemzetközi speciális finanszírozó intézményektől, illetve nyilvános kötvénykibocsátásokon keresztül a tőkepiacról szerzi.
2011. december 19-én nyitotta meg kapuit a Diákhitel Központ megújult Ügyfélszolgálata, mely továbbra is a Társaság budapesti Csalogány utcai székhelyén várja az ügyfeleket naponta 8.00-17.00 óra között. Az új arculatot tükröző ügyféltér ezután modernebb, kényelmesebb, extravagánsabb külsővel és szolgáltatásokkal várja az ügyfeleket.
A Diákhitel Direkt, elektronikus ügyintéző rendszer szeptemberi bevezetése jelentősen megnövelte a Diákhitel Központ idei személyes ügyfélforgalmát. Az irodát felkeresők száma 2011-ben novemberéig már meghaladta a 12.000 főt, ami jelentős ugrás az előző éves 10.500 főhöz képest. A telefonon érkezett megkeresések száma nem nőtt, ez a szám éves szinten megközelíti a 261.000 hívás számot. Népszerű a diákhiteles ügyfelek körében az „elektronikus” Ügyfélszolgálat, a beérkező e-mail levelek száma is növekvő tendenciát mutat - tájékoztatott a Diákhitel Központ Zrt.
Címkék: alacsony kamat, igénylés, elektronikus, diákhitel, ügyintézés, gazdaság