Kecsegtető ajánlatok, mesés hozamok, visszautasíthatatlan befektetések. Lépten-nyomon lehet találkozni ilyen és ehhez hasonló felhívásokkal. Azonban nemcsak a nyereség, hanem a hoppon maradás lehetősége is benne van az üzletben. A PSZÁF kaposvári irodájához az elsők között fordult egy hölgy. Neki a magánnyugdíj pénztári hozamával akadt gondja, ugyanis nulla forintos reálhozamról értesítették.      

Mészáros Mónika elmondta: "1998 január elseje óta tagja vagyok a magánnyugdíjpénztárnak, azóta folymatosan volt munkaviszonyom és nem kis összeget utaltam havi szinten a különböző magánnyugdíj pénztárakba, ezért úgy gondolom, hogy ha nem is egy hatalmas összeget, de valamit mégis kell, hogy kapjak." A pénzügyi békéltető testület ebben az ügyben is segítséget tud nyújtani. Ehhez azonban különböző feltételeket kell teljesítenie a panaszosnak.

A szolgálatót keresse meg, adja be panaszát és várja meg arra a 30 napon belül kapott választ, vagy nem, illetve kielégítő a válasz, avagy sem. Nyilván ennek az eredményétől teszi függővé azt a panaszos, a szolgáltatást igénybe vevő ügyfél, hogy fordul-e békéltető testülethez vagy sem. - tudtuk meg a PSZÁF tanácsadójától, Dr. Tavaszi Józseftől.

Ha egy ügyfélnek gondja van valamelyik pénzügyi szervezettel, akkor legjobb ha elsőként a PSZÁF kaposvári tanácsadó irodájához fordul. Itt, a fogyasztóvédelmi hatóság épületében, a szakemberek tájékoztatják a lehetőségekről. A szervezet segítségével a határon átnyúló jogi vitát is el lehet rendezni. Ilyen lehet például a külföldi bankkártya-használat, vagy a számlavezetés.

Címkék: Mészáros Mónika, Dr. Tavaszi József, békéltetés, pénzügy, pszáf, gazdaság