A keleti és déli területeken élők több héten keresztül folyamatosan találkozhattak a balatoni üdülést népszerűsítő spotokkal, interjúkkal, nagyközönségi játékokkal, illetve helyszínen készült hangfelvételekkel. Természetesen a hatékonyabb megjelenés és az értékesítés-orientált szemléletmód jegyében mind a rádiók, mind pedig a képviselet honlapján egy közvetlen szállodai ajánlatokat tartalmazó Balaton microsite is kialakításra került. Az ajánlati oldalon való ingyenes megjelenési lehetőséggel 31 szálloda élt, illetve két ház ajánlott fel értékes nyereményeket.
A szervezők ezúton is minden résztvevőnek köszönik a közreműködést. Az akció időszakában 150.000 alkalommal töltötték le a Magyar Turizmus Zrt. képviseleti oldalát, az ajánlati microsite-ot pedig több mint 5000 alkalommal. Az akcióban részt vevő rádiók ugyancsak nagyon szép eredményekről számoltak be. Náluk havi 80.000-163.000 látogatót regisztráltak a kampány időszakában, és a játékra jelentkező versenyzők száma is jóval meghaladta az egyéb akcióik kapcsán regisztrált érdeklődést.
Az akció külön érdekessége volt, hogy a balatoni régió rendkívül összetett vendégköre miatt a képviselet a fent említett rádiók segítségével fókuszcsoportonként szólította meg a potenciális utazókat, és minden adó a maga közönségstílusának megfelelő PR adást állított össze. A fiatalokat a magyar tenger fiatalos, dinamikus arcát és az árelőnyt hangsúlyozó spotokkal, míg a konzervatívabb 50+ vendégkört a Balaton turizmusának két jeles képviselőjével készült interjúkkal szólították meg.
A jó tapasztalatok alapján a Magyar Turizmus Zrt. folytatja a német rádiós kampányát.
Címkék: érdekessség, német, akció, kampány, Balaton, gazdaság