A Magyar Turizmus Zrt. kampányának célja: a lakosságot a jelenleginél számottevően több ott-tartózkodással járó hazai utazásra ösztönözni a külföldi nyaralások, az egynapos kiránduló utak, illetve a pihenés nem utazási alternatívái ellenében. A társaság stratégiai célja, hogy a belföldi utazás mozgalommá, értékké és trenddé váljon.

Az élményalapú stratégiai üzenet továbbra is minden megjelenés esetében egy konkrét programajánlatra épül, amely nem egy régió, hanem egy turisztikai termék (pl. gasztronómia, wellness, stb.) népszerűsítéséhez kapcsolódik.

A belföldi kampányban május-szeptember között az alábbi ajánlatok, programok csábítanak utazásra:
- „Vár a Dunakanyar”, Budapest-közép-dunavidéki régiós programokkal – május
- Kulturális és gasztronómiai rendezvények, dél-alföldi régiós programokkal – május, illetve augusztus, szeptember
- Kulturális turizmus, dél-dunántúli régiós programokkal – május
- „Merítsen energiát a természetből” akció, Tisza-tavi régiós programokkal – május, augusztus
-„Pontyok és porontyok” akció, Tisza-tavi programokkal – május
- Júniusi lakomák – észak-magyarországi programokkal – május-június
- Kulturális turizmus nyugat-dunántúli programokkal – május-június

Kulturális turizmus, fesztiválok, várak-kastélyok, bor-gasztro – közép-dunántúli programokkal – május-június
- „Tiszta erőből Nyár” – balatoni programokkal – május-augusztus
- Kaland 7-ek – észak-magyarországi programokkal – június
- „Észak-alföldi fürdőtúra” – június
- „Élményekkel egészségesen” – Budapest-közép-dunavidéki régiós programokkal – június-július
- Egészségturizmus, közép-dunántúli ajánlatokkal – június-július
- Kajak-kenu világbajnokság – dél-alföldi programokkal – június-július
- VizesKEDDj! – észak-magyarországi ajánlatokkal – augusztus-szeptember
-Biotúrák az egészség jegyében, észak-alföldi régiós programokkal – augusztus-szeptember

Címkék: Turizmus Zrt, népszerűsítés, Dél-dunántúl, turizmus, Balaton, gazdaság