kvg balhé

A szolgáltató azt mondta: többségük bizony tartozik a szemétdíjjal. Nekik ezt ki kell fizetni. Azoknak viszont kedvez a szolgáltató, akik nem, vagy késve kaptak csekket. Kaposváron egyébként 8 ezer felszólító levelet küldött ki a KVG Zrt.

Késő délelőtt már csak kisebb tumultus volt a Városgazdálkodási Zrt. ügyfélszolgálata előtt. A legtöbben a szolgáltató fizetési felszólítása miatt reklamálnak. Akad, akinek több havi tartozása van. Mások csak néhány napot késtek a befizetéssel. A 800 forintos fizetési felszólítás díját azonban nekik is kiszámlázták.

- Nálam az volt probléma, hogy, ugye, nem tudtam pont határidőre befizetni, konkrétan nem tudom megmondani, hogy mikori, de én mindig a nyugdíjkor tudom befizetni, mindig be is fizetem - magyarázta Hangyal József.

Valaki csak értesítőt kapott, hogy fáradjon be számlaügyben. A Városgazdálkodási Zrt. marketing igazgatója az ügyfélszolgálat előtt segített. A legtöbben valóban késtek a befizetéssel. Nekik ki kell fizetni a tartozást. Többen azt állítják: nem kaptak csekket, vagy az késve érkezett. A Városgazdálkodás ebben az esetben segít.

- Azoknál az ügyfeleinknél, akiknél a mi hibánkból történt a számla késedelmes megküldése, náluk a késedelmes kamattól és kezelési költségtől is eltekintünk. Tehát nem kell befizetniük ezt a díjat, csak a tőketartozást kell rendezniük, erre vonatkozóan mindenkinek személyesen fogunk küldeni egy értesítő levelet - mondta Petes Tamás, marketing és szolgáltatási igazgató.

A legtöbben elégedetten távoztak. A szolgáltató arra kér mindenkit, hogy a problémás eseteket jelezzék feléjük. Emiatt  megerősített ügyfélszolgálat várja a fogyasztókat.

Címkék: KVG, Kaposvár, gazdaság