A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérik, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.


Az új koronavírus-járvány ellen a legmegfelelőbb védekezés továbbra is az alapos kézmosás! Az általunk felkért szakember most azt is megmutatja, hogy miként is kell ezt végezni.

Címkék: koronavírus, ügyfél, ügyfélszolgálat, olvasóink kérdezték, adó