A legnépszerűbb tanácsadási tématerület a négy régióra általánosan a vállalati stratégiával kapcsolatos, minden harmadik pályázó ezen a területen vesz igénybe szolgáltatást. Persze vannak régiós jellemzők is, amelyek vélhetően a sajátos ipari és gazdasági berendezkedésből fakadnak. A Nyugat-Dunántúlon inkább a pénzügyi- a Közép-Dunántúlon a marketing-, míg a Dél-Dunántúlon technológia- és termékfejlesztés a második legkeresettebb téma a helyi KKV-k körében.

A program eddigi 2 éve alatt 3005 kis- és középvállalkozás regisztrált a Vállalati Tanácsadás Program honlapján, a projekt által kínált 12 tanácsadási szakterület valamelyikének igénybevételére – pontosabban a finanszírozási forrásokra. A regisztráltak közül 1607-en adtak be pályázatot és közülük 824-en nyerték el az igényelt támogatást. A számokból az látszik, hogy minden 10 regisztráltból 6 pályázik, és a pályázókból minden 2. hozzá is jut a megpályázott vissza nem térítendő forráshoz – ebben a régiók közel azonos teljesítménnyel állnak.

Címkék: dél, vállalati, tanácsadás, dunántúl, fejlesztés, gazdaság