67_fejléc hirdetés
2019.06.27 - Csütörtök
László
22ºC / 35ºC
Napos

Pécs - Kaposvár finálé volt a Danone Focikupa elődöntőjében 2019. Május 19. - Vasárnap 12:17 | Címkék: PÉcs, KAPOSVÁR, Danone, focikupa, Sport, utánpótlás, gyermek

A meccset a baranyaiak nyerték.

A PMFC csapata nyerte meg a „Danone Focikupa a Gyermekekért” torna pécsi regionális döntőjét. A hazai pályán játszó fiatalok a fináléban a Kaposvár csapatát győzték le 1:0-ra, így ők vehetnek részt a kupa budapesti országos döntőjében. A Fair Play csapat díját a Szentlőrinc csapata nyerte el. A Danone és az MLSZ Grassroots Program szervezésében megvalósuló Danone Focikupa a Gyermekekért tornán áprilisban és májusban összesen 96 csapat mintegy 1200 gyermek labdarúgója versenyez egymással azért, hogy Magyarországot képviselhesse a torna nemzetközi döntőjén, Spanyolországban.

A FIFA által is elismert Danone Focikupa a Gyermekekért torna a világ legnagyobb, 10-12 éves gyermekeknek szóló labdarúgó kupája, melyen világszerte eddig több mint 2,5 millió gyermek vett részt. A program hazai kupája május 18-án Pécsett folytatódott, ahol a PMFC, a Paks, a Szekszárd, a Szentlőrinc, a Kaposvár, a Mohács, a Kaposvölgye LUE és a PVSK csapatai álltak pályára.

A Magyar Labdarúgó Szövetség által támogatott U12-es torna célja, hogy a gyerekek körében is népszerűsítse az egészséges életmódot, a rendszeres testmozgást és a kiegyensúlyozott táplálkozást, amiben a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújt szakmai segítséget.

„Az egészséges életmód népszerűsítése kulcsfontosságú, hiszen Magyarországon megtorpant ugyan a túlsúlyos és elhízott gyerekek aránya, de továbbra is minden harmadik 10 év körüli gyereknél kritikusan alacsony a csontok növekedéséért felelős kalcium bevitele, negyedüknél pedig a zöldség-és gyümölcsfogyasztás is messze elmarad az ideális mennyiségtől. A Danone felelős vállalatként szeretné kivenni a részét a társadalmi szemléletformálásból, ezért szervezzük meg ismét a Danone Focikupa a Gyermekekért tornát” - mondta Gyergyói-Szabó Anita, a Danone külső kommunikációs menedzsere. „Tudatos táplálkozással nemcsak a saját egészségünkért, de a környezetünk védelméért is sokat tehetünk, ezért fogalmazta meg vállalatunk új küldetését „Egy életünk van és egy bolygónk” címmel” - tette hozzá.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás