Magyarországon a felnőtt lakosság mintegy 1,5–3,5 százaléka, míg a gyermekek 0,3–7,5 százaléka szenved a táplálékallergia valamely formájától.

A Kométa, mint a magyar húsipar egyik legjelentősebb szereplője, kiemelt feladatának tartja az egészségeses táplálkozást. A vállalat legújabb fejlesztése eredményeként szeptembertől a Kométa minőségi márkatermékek szójamentesek, ami a magyarországi kínálatban szinte egyedülálló.

A szójafehérje helyett még több hús került a termékekbe, ami hozzájárult ahhoz, hogy a cég termékei rendelkezzenek az egyik legmagasabb hústartalommal a hazai piacon.

A A Kométa kiváló minőségű termékei szeptembertől szójamentesek, gluténmentesek és a termék típustól függően laktóz-, és tejfehérje mentesek is. Ezzel párhuzamosan a termékek hústartalma jelentősen megnövekedett. A hústartalom szoros összefüggésben van a jó ízzel és a minőséggel, hiszen a több hús finomabb ízt, kevesebb allergént és így egészségesebb terméket jelent.

A kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás a jó közérzet kulcsa, ezért a húsüzem őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékei előnyeire. A változásokat a cég termékein is kiemelten feltüntette: a megújult csomagolásokon a termékek glutén-, laktóz- és tejfehérje mentességére is felhívja a figyelmet a szójamentességen kívül.

A legújabb fejlesztés is igazolja, hogy a kaposvári cég ezúttal is hű maradt szlogenjéhez, miszerint „a jó táplálkozás a közös felelősségünk”.

Címkék: szója, glutén, laktóz, Kométa, étel, allergia, piac, reklám