2021.04.15 - Csütörtök
Anasztázia, Tas

3 tuti hirdetési lehetőség, amivel biztosan eladja portékáját 2014. Július 14. - Hétfő 10:36 | Címkék: Internet, értékesít, hirdet, elad, reklám

Napjainkban az internet az első számú segítőtárs akkor, ha értékesítésről, a potenciális vevőkhöz, ügyfelekhez való eljutásról van szó. De melyek azok a legfontosabb lehetőségek, melyekkel biztosan sikerülhet megszólítani az érdeklődőket?

Szeretné, ha cége minden korábbinál sikeresebb lenne? Fontosnak tartja, hogy az Ön által kínált termékek, szolgáltatások híre minél többekhez eljusson? Mindezt úgy kívánja megvalósítani, hogy nem költ felesleges összegeket a marketingre?

A maxapro.hu tapasztalatai azt mutatják, hogy az apróhirdetés még mindig vezető helyet foglal el e célból, de hasonlóképp keresett a Google AdWords, valamint a Facebook hirdetés is, melyekről érdemes kicsit többet megtudnia az üzleti életben tevékenykedve.

Cikkünkben az említett három módszert vesszük sorra, hogy sikerüljön kiválasztania az igényeinek leginkább megfelelőt, vagy akár mindhármat kombinálja a siker érdekében!


A Google AdWords segítségével saját hirdetéseket hozhat létre, olyan kulcsszavakkal ellátva, melyek leginkább jellemzik az Ön által kínált terméket, vagy szolgáltatást. Abban az esetben tehát, ha a Google keresőjében az internetező a megadott kulcsszavakkal keres, a kapott eredmények mellett olyan hirdetések jelenhetnek meg, melyek akár cége által kínáltakat népszerűsítik. Ennek köszönhetően biztos lehet abban, hogy az arra kattintók potenciális vásárlók, ügyfelek lehetnek.

A rendszer használata azok számára is ajánlott, akik saját, megfelelően optimalizált weboldallal rendelkeznek, hiszen a Google AdWords hirdetésekkel oldala népszerűbb, termékei keresettebbek lehetnek, és végső soron nagyobb bevételt realizálhat. Költségei azáltal tarthatóak szinten, hogy kizárólag a kattintott hirdetések után kell fizetnie.

További pozitívum, hogy akár földrajzi hely, vagy nyelv szerint is megcélozhatóak a netezők, hogy a többféle hirdetési formáról már ne is beszéljünk.

Az apróhirdetés feladás a legkézenfekvőbb megoldás, ha magánszemélyként szeretne értékesíteni. Mindegy, hogy ingatlan adásvételről van szó, használt gépjárművétől szeretne megszabadulni, vagy bútort, növényt, játékot, ruházati cikket, vagy éppen gyűjteményt kíván eladni, a számos apróhirdetési oldal remek választásnak bizonyul.

A Vatera szintén népszerű napjainkban, és az okostelefonra letölthető alkalmazásnak köszönhetően a kis készüléken keresztül is kényelmesen böngészhetnek a netezők a több ezer eladó tárgy között. Arra mindenképpen érdemes ügyelnie, hogy apróhirdetés feladás kapcsán mind a szövegezésre, a címsorra, mind a feltöltendő képek elkészítésére szánjon időt. Egy részletesen megfogalmazott termékleírás, vagy a jól sikerült képek nagymértékben hozzájárulhatnak ahhoz, hogy mihamarabb vevőt találjon az eladni kívántakra.

Napjaink kétségtelenül legnépszerűbb közösségi portálját, a Facebook-ot rengetegen böngészik nap mint nap. Kapcsolattartás, szórakozás, informálódás, vagy éppen az ebédszünetben egy kis kikapcsolódás alkalmával sokan kattintanak a közösségi hálóra, melyen keresztül így jelentős tömegekhez juthat el az Ön által kínált termék, vagy szolgáltatás híre.

Az oldalon a felhasználók által magukról megadott információk alapján jelennek meg a hirdetések számukra, tehát a Google Adwords-el ellenben itt nem a felhasználói viselkedés alapján kerülnek a hirdetések célzásra. Fizetnie kattintás alapon kell itt is, amit bankkártyával online tehet meg, a hirdetés paramétereit pedig Facebook fiókon keresztül néhány perc alatt beállíthatja, hogy mihamarabb elinduljon az online marketing ezen a platformon keresztül is. 

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás