2020.04.09 - Csütörtök
Erhard
3ºC / 22ºC
Napos
VIDEÓN A VÉGZŐSÖK NAGY NAPJA!
KATTINTSON A KAPOSVÁRI SZALAGAVATÓKÉRT!

Ütemezett ügyfélfogadás a NAV-nál 2020. Március 16. - Hétfő 10:36 | Címkék: Adó, Olvasóink kérdezték, Koronavírus, ügyfélszolgálat, ügyfél

Az adóügyek többsége elektronikusan intézhető.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérik, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.


Az új koronavírus-járvány ellen a legmegfelelőbb védekezés továbbra is az alapos kézmosás! Az általunk felkért szakember most azt is megmutatja, hogy miként is kell ezt végezni.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás