2020.04.09 - Csütörtök
Erhard
3ºC / 22ºC
Napos
VIDEÓN A VÉGZŐSÖK NAGY NAPJA!
KATTINTSON A KAPOSVÁRI SZALAGAVATÓKÉRT!

Online és telefonos ügyintézést javasol a Kapos Holding 2020. Március 13. - Péntek 12:07 | Címkék: Kapos Holding, Olvasóink kérdezték, Koronavírus, ügyfélszolgálat

Nem javasolják a személyes ügyintézést.

- A koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel arra kérünk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink biztonságának érdekében a személyes irodai ügyintézés helyett telefonos, vagy online ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe - tette közzé Facebookon a felhívását a Kapos Holding Zrt.

A vállalat azt kéri, hogy csak abban az esetben keressék fel ügyfélszolgálatukat, amennyiben szükséges a személyes ügyintézés.

A cég az alábbi elérhetőségeket ajánlja:

http://www.kaposholding.hu/ugyfelszolgalat/

E-mailen:

ugyfelszolgalat(kukac)kaviz.hu

ugyfelszolgalat(kukac)khg.hu

hazkezeles(kukac)kaposho.hu

tarsashazkezeles(kukac)kaposho.hu

info(kukac)kaposholding.hu

Telefonon, hibabejelentéssel kapcsolatban:

+36 (82) 310-000 (Ügyfélszolgálat, 08:30-14:30 óra között)

+36 (82) 316-157 (KAVÍZ, 24 órás diszpécserszolgálat)

+36 (82) 413-775 (Vagyonkezelő, 24 órás diszpécserszolgálat)

+36 (30) 298-9440 (Házkezelés - hétvégi, 08:00-16:00 óra között)

Csak abban az esetben keressék fel az ügyfélszolgálatot, amennyiben valóban szükséges a személyes ügyintézés!


Az új koronavírus-járvány ellen a legmegfelelőbb védekezés továbbra is az alapos kézmosás! Az általunk felkért szakember most azt is megmutatja, hogy miként is kell ezt végezni.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás