Az E.ON célja, hogy ügyfelei gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az energiaszolgáltató ezért mostantól már három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget.

A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt és mi a következő lépés.

Ez a funkció az alábbi ügyek esetén érhető el:

- Áram új bekapcsolás
- Tartozásrendezés
- Háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezés

A belépés a felületekre egyszerű, minden esetben két azonosító megadására van szükség - megfelelve a személyes információk védelmét célzó rendelkezéseknek és biztosítva a pontos tájékoztatást. Az egyik a felhasználó azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani - az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni.

Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, új technikai megoldásokat használva intézhessék ügyeiket.

Címkék: E.ON, ügyfélszolgálat, lakosság, ügyfél, online, olvasóink kérdezték