67_fejléc hirdetés
2019.07.18 - Csütörtök
Frigyes
17ºC / 26ºC
Erősen felhős

Egyszerűsödik az ügyintézés 2016. Március 21. - Hétfő 16:22 | Címkék: elektronikus, Kapos Holding, Olvasóink kérdezték, kényelmes, ügyfélszolgálat

E-ügyfélszolgálatot indított a Kapos Holding Zrt. Mostantól sok mindent el lehet intézni otthonról, sorban állás nélkül.

A Kapos Holding ügyfélszolgálatán évente 50 ezer ügyfél fordul meg. Emellett a cég munkatársai 26 ezer emberrel beszélnek telefonon és 10 ezer levelet dolgoznak fel.

Mostantól a szemétszállítással, a víz- és csatornaszolgáltatással, illetve a távfűtéssel kapcsolatban nem feltétlenül kell személyesen intézkedni.

A kényelmi funkciókat a cég most egy nyereményjátékkal is népszerűsíti.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás