"Ez röhej! Mi ez, vicc, vagy komoly?" Szerkesztőségünkben legtöbben így reagáltak arra a számlalevélre, amelyet a KaposPont egyik olvasója kapott kézhez az egyik telefontársaságtól.

Dr. Dobos Pál elmondta: maga is meglepődött, amikor egy tarifacsomag-váltást követően kibontotta az első - a szolgáltatótól kapott - borítékot.

A számlalevél részletezője a távközlési szolgáltatás időszerű díját 0, azaz nulla forintban rögzíti, késedelmi kamatként viszont 56 fillért számít fel, amit ugye egy forintra illik kerekíteni.

1forintos szamla


Olvasónk jogászember, megkérdeztük tőle, mit fog csinálni, befizeti? Mosolyogva válaszolta: nem hiszi. Ám, ha akarná sem tudna eleget tenni, ennek a nonszensz "követelésnek", hiszen az egy- és kétforintos érméket a Magyar Nemzeti Bank Évekkel ezelőtt kivonta a forgalomból.

Az ügyvéd úr szerint azonban nem csak ezért érdekes az eset, hanem mert további kérdéseket is felvet. Vajon mennyire életszerű egy telefontársaság számlázási osztályának, illetve rendszerének működési mechanizmusa? Arról nem is beszélve, hogy a postaköltség bizonnyal többe kerül, mint a jószerivel behajthatatlan egy forint.

Önnek is van hasonló tapasztalata? Ossza meg velünk és mi közzétesszük! Önök fizetnének? Esetleg levélben kérnék a díj elengedését?

Címkék: egy forint, röhej, vicc, befizet, számla, telefon, olvasóink kérdezték