Közös kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, a MÁV, a Volánbusz és a MOL. A társaságok célja, hogy mindenkit belföldi nyaralásra buzdítsanak. Akik ugyanis itthon töltik a vakációt, azok a hazai idegenforgalmi és vendéglátóipari ágazatok, valamint a személyszállítás talpra állását segítik.

A koronavírus-járvány ugyanis radikális forgalomcsökkenés okozott vasúton és közúton egyaránt. Ráadásul a védőtávolság miatt a buszok és a vonatok úgyszólván csak 50 százalékos kihasználtsággal közlekedhetnek és mindenütt kötelező a maszkviselés.

A járványhelyzet a vásárlási szokásokat is megváltoztatta: egyre többen váltanak jegyet interneten vagy mobilapplikációval. A fertőtlenítés minden közlekedési eszközön rendszeres.

Címkék: nyaralás, belföld, magyarország, kis szines