turorudi

Az ezer magyar megkérdezett véleményén alapuló kutatás nem, kor, régió, településtípus és végzettség szerint reprezentálja a 18-59 éves magyarországi lakosságot. Külön vizsgálták a férfiak, a nők vagy éppen a szinglik márkaviszonyulását is. A válaszadók 70 előre felkínált és tetszőleges számú szabadon választott márka közül nevezték meg a hozzájuk közel és kevéssé közel állókat.

A Pöttyös olyan nagy nemzetközi márkákat előzött meg, mint a Facebook és a Google. A dobogósok után rendre a Milka, a T-Mobile, a Pick, a Vodafone, a Danone, a Coca-Cola és a Szentkirályi következik. A kutatásnak talán nem volt meglepő az az eredménye, mely szerint a férfiaknál a Pick és az Unicum mellett jó néhány sörmárka viszi a pálmát, míg a nőknél a Milka-Danone-Ariel trió szerepelt az összesített eredménynél kedvezőbben. Érdekesség, hogy a szinglik körében a Facebook a "csúcsmárka", de figyelemreméltó, hogy a hazai tőzsdei favoritok jellemzően megosztóak: az OTP és a Mol például "hideget-meleget" egyaránt kapott.

Címkék: pöttyös, márka, kutatás, google, facebook, kis szines