rádió0314

A teljes lakosság körében az MR1-Kossuth Rádió februárban megerősítette vezető szerepét és növelte népszerűségét a két országos kereskedelmi rádióval szemben.

A leghallgatottabb reggeli rádióműsor - megelőzve a kereskedelmi rádiók reggeli műsorait - a "180 perc", a közszolgálati adó reggeli hírmagazinja. A februári felmérés szerint reggelente több, mint 900ezer hallgatója van a Kossuthnak. A Class FM Morning Show-ját hozzávetőleg 750ezren, a Neo FM Bumerángját alig több, mint 700ezren, a Juventus Reggelt pedig 430ezren hallgatják. A "180 perc" annak ellenére éri el a legtöbb hallgatót, hogy a többi rádió reggeli műsora lényegesen hosszabb az MR1-Kossuth Rádió három órás műsoránál.

A legtöbben délben kapcsolnak egy rádióadóra: az MR1-Kossuth Rádió piacvezető hírműsora, a Déli Krónika az egyedüli rádióműsor, amelyre egy időpillanatban, egyszerre félmilliónál többen kíváncsiak. A Déli Krónika ráadásul januárhoz képest növelni is tudta hallgatói számát.

(Forrás: mr1-kossuth.hu)

Címkék: média, rádió, kis szines