2020.07.05 - Vasárnap
Emese, Sarolta
16ºC / 30ºC
Tiszta égbolt

Hová menjünk torkoskodni? 2016. Február 10. - Szerda 09:26 | Címkék: Gazdaság, Torkos Csütörtök, gasztronómia, kedvezmény, étterem

A napokban lezárult a Torkos Csütörtök éttermi regisztrációja. Itt a lista, hol lehet féláron falatozni. Mutatjuk azt is, mire figyeljen, hogy ne érje csalódás.

Itt, az akció hivatalos weboldalán lehet végigböngészni az akcióhoz csatlakozott vendéglátóhelyek listáját. Somogyi cím, sajnos elvétve szerepel ...

A Magyar Turizmus Zrt. és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság összeszedett néhány tudnivalót a kedvezményekkel kapcsolatban:

- Az idei évtől nem kötelező a vendéglátóhelyeknek az alkoholtartalmú italokra ötven százalékos kedvezményt adni. Minden másra azonban továbbra is jár az ötven százalék.

- A választási lehetőség idén is a teljes a la carte kínálatra vonatkozik, külön erre az alkalomra készített szűkített menüsorral az akcióban részt venni nem lehet.

- Olyan szolgáltatók, amelyek kizárólag házhozszállítással foglalkoznak, nem vehetnek részt az akcióban.

- A helyben fogyasztást is lehetővé tevő vendéglátóhelyeknek elvitelre vagy házhozszállítással nem kötelező a csatlakozási feltételek szerint kedvezményt adni, azonban természetesen ezt önkéntes alapon megtehetik.

- Mindenképpen érdemes a kiválasztott étteremben előzetesen időpontot, és asztalt foglalnia, figyelemmel az ilyenkor jelentkező felfokozott érdeklődésre.

- Amennyiben a vállalkozás más napokon lehetővé teszi a bankkártyás, SZÉP kártyás stb. fizetési módot, úgy a Torkos Csütörtök alkalmával is biztosítania kell ezt, a részvételi feltételek szerint. Érdemes tehát előre tájékozódni arról, hogy a vendéglátó egységben elfogadnak-e bankkártyát, illetve SZÉP kártyát!

- Az akció népszerűsége miatt készüljön fel arra, hogy előfordulhat, hogy egy asztaltársasághoz ültetnek idegeneket a jobb helykihasználás érdekében. Csak akkor foglaljon helyet, ha ezen körülménnyel is meg tud barátkozni.

- A nagyszámú vendégsereg miatt a vállalkozások technikai, szervezési korlátozásokat vezethetnek be, például előfordulhat, hogy csak meghatározott időtartamig tartózkodhat az akció alkalmával az egységben. Lehetséges tehát, hogy másfél-két órát biztosítanak a megrendeléstől a távozásig a vendég részére.

- A jobb kiszolgálás érdekében előfordulhat, hogy már a telefonos, vagy írásos időpont foglaláskor rákérdeznek arra, hogy mit szeretnének fogyasztani.

- Ha a vendégek olyan kereskedői magatartást tapasztalnak, amely a meghirdetett akció feltételeivel ellentétes, valamint felmerül a megtévesztés gyanúja a részvétel kapcsán, úgy a helyszínen jelezzék problémájukat! Ha azt azonnal nem rendezik, úgy a vendéglátó egységben található Vásárlók könyvébe jegyezzék be panaszukat! Erre a vállalkozásnak 30 napon belül, írásban, érdemben kell válaszolnia.

- Amennyiben a fogyasztásról nem, vagy csak hiányos tartalmú számlát kaptak, úgy bejelentéssel élhetnek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás