2019.03.25 - Hétfő
Irén, Írisz
6ºC / 13ºC
Borult

Milyen szabályok vonatkoznak a bérelhető irodákra? 2014. Augusztus 18. - Hétfő 09:53 | Címkék: regus, bérel, szakért, bérlés, Gazdaság, iroda, ingatlan

Olyan sokféle szempont lehet mérvadó. Cikkünk ezek között segít eligazodni.

Fontosnak tartja, hogy olyan helyen végezze a mindennapi munkát, amely maximálisan megfelel elképzeléseinek? Szeretné, ha egy helyen megtalálható lenne minden, ami a gördülékeny munkamenethez szükséges, de ha éppen úgy tartja kedve, akkor kikapcsolódásra, vagy egy jó ebédre is lehetősége lenne? Nem mondana le az exkluzív környezetről, de mindehhez elérhető áron kíván hozzájutni?

A világ száz országának 750 városában jelen levő, kimagasló színvonalat nyújtó irodaház láncolat mellett döntő több ezer cég, vállalkozó nem tévedhet, hiszen azt a minőséget kapják a pénzükért, amit elvárnak érte. A regus.hu szakértői pontosan tudják, hogy iroda bérlés alkalmával milyen szempontokat vesznek figyelembe a bérlők, és ennek megfelelően alakítják kínálatukat. A magas presztízzsel bíró irodaházak a főváros gazdaságilag frekventált területein várják azokat, akik számára kiemelt jelentőséggel bír cégük megítélése.


Ahhoz, hogy a cégéről kialakult kép kedvező legyen, nem mindegy, milyen irodaházat választ. A kialakítás, az építészeti megoldások, a környék és az elérhető szolgáltatások mind olyan tényezők, melyek nagymértékben alakíthatják ezt a képet. Legtöbben teljes munkaidőben tevékenykednek irodai körülmények között, éppen ezért nem mindegy, milyen a környezet, és milyen extra szolgáltatások érhetőek el az irodaház környékén, vagy akár annak falain belül. Természetesen akadnak olyan területek, melyek nem követelik meg az állandó irodai jelenlétet, ezekben az esetekben a részmunkaidős és a virtuális irodák bizonyulnak a legjobb választásnak. De mégis milyen lehetőségek adódnak akkor, ha havi szinten csak néhány napra dönt az irodahasználat mellett? A Regus irodabérlés alkalmával hangsúlyozni szokta, hogy ajánlott mindig részletesen érdeklődni arról, milyen szolgáltatásokat vehet igénybe a házon belül, és melyekért kell a havi bérleti díjon felül fizetni.

Nem csak „nem csupán-t” javasolnánk a kezdő vállalkozók igyekeznek költségeiket minimalizálni, amihez remek lehetőséget kínálnak a berendezett, minden szükséges készülékkel felszerelt irodák. Nincsen szükség több százezres kiadásra a számítógép, a nyomtató, és egyéb készülékek beszerzéséhez, hiszen mindez rendelkezésre áll az irodabérlő számára. Természetesen lényeges annak a szabálynak a betartása, miszerint az iroda és a benne levő felszerelések olyan állapotban kell, hogy maradjanak, mint az átvételkor. Ez nem csak az irodaház érdeke, hanem a bérlőé is, hiszen csak kifogástalan állapotban levő eszközökkel tud gördülékenyen dolgozni.

A megfelelő színvonalú irodaház mellett döntve sokat tehet cégének presztízse érdekében, ugyanis nem mindegy, hogy leendő partnereit, ügyfeleit milyen környezetben fogadja. A tárgyalóbérlés, a hozzá kapcsolódó szolgáltatások és az akár extra igényeknek való megfelelés mellett az étkezési lehetőség, a bankok, hivatalok közelsége is olyan pozitívumoknak számítanak, melyek miatt megéri kimagasló színvonalat nyújtó irodaházat választani.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás