2018.05.23 - Szerda
Dezső
16ºC / 27ºC
Borult

Megnyílt a Kapos Holding ügyfélszolgálata 2011. Július 04. - Hétfő 17:22 | Címkék: irodaház, SZita Károly, CORSO, KAPOSVÁR, Gazdaság, ügyfélszolgálat

Mindent egy helyen el tudnak intézni mától a kaposváriak, már ami a helyi közszolgáltató cégekkel kapcsolatos ügyeiket illeti. Megnyitották a Kapos Holding Zrt. ügyfélszolgálatát a Corso Üzletházban.

Az ügyfelek ezután könnyebben intézhetik víz-, fűtés- és szemétszámla befizetéseiket, és helyi buszbérletet is vehetnek itt. A nyitvatartás is alkalmazkodik az ügyfelekhez.

- Csütörtökön meghosszabbított nyitvatartással, este nyolc óráig állunk rendelkezésre, a jövőbeli terveink között szerepel egy központi telefonos szolgálat, illetve egy e-ügyfélszolgálat kialakítása is - mondta el a Kapospontnak Gombos Attila, a Kapos Holding Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Kaposvár Hold-ing


A megnyitó ünnepségen Kaposvár polgármestere elmondta: a közös ügyfélszolgálattal a lakosság kényelmét kívánják segíteni, és továbbra is a legolcsóbb város szeretnének maradni.
- Kaposváron a közszolgáltatások nem eladóak, közösségi tulajdonban kell, hogy maradjanak, a magántulajdonnak itt nincs helye, mert a magántulajdonos az érdekeit áremeléssel próbálná érvényesíteni - szögezte le Szita Károly.

Az ügyfelek két órán át díjmentesen parkolhatnak az iroda mellett, a Corso Irodaház mélygarázsában.

Vissza az előző oldalra

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
A böngészés folytatásával jóváhagyja a sütik használatát. Bővebb információ

Bezárás