A tesztidőszak alatt közel hatszázötvenen csatlakoztak a „mosolygós autóbusz” Facebook oldalához, sőt a BKV tesztüzem kapcsán szervezett „Legyen ön is NABI-paparazzi” című játékában több mint 300 fotóval vettek részt.
A pécsi utasok után így a fővárosi közönséget is meghódította a “legvidámabb autóbusz”. A pécsi utazóközönség által legjobbnak választott NABI Sirius a budapesti közlekedők és buszrajongók körében is hamar népszerű lett. A Sirius vidám, formabontó dizájnja az Egyesült Államokban már bizonyított, Los Angelesben és környékén több mint 1500 NABI autóbusz szolgál, amelyek a NABI budapesti és kaposvári üzemében készültek. A sikeres fővárosi tesztidőszakot követően az elkövetkező hetekben több vidéki nagyvárosban próbaüzemben találkozhatnak az utasok a NABI Sirius autóbusszal.
Tömegközlekedésre csábít a NABI BRT
A Los Angeles Metro közlekedési vállalat 2003-ban fejleszteni kívánta tömegközlekedési rendszerét. Az elővárosokkal együtt közel 18 millió lakosú város elővárosi vasúthoz hasonló, gyors, sok utast szállítani képest megoldást keresett, amely vonzó az utasok számára is, és átcsábítja az autósokat a közösségi közlekedésre. A NABI magyar tervezői a szokványos formavilágtól eltérő, lendületes formatervet álmodtak meg. A környezetbarát csuklós buszok a BRT (Bus Rapid Transport) rendszer részeként kerültek megtervezésre, Budapesten.
A NABI innovatív autóbuszgyártóként képes volt a rendszer többi elemét tervező cégekkel történő együttműködésre, és új megoldások bevezetésére. Ez az ügyfélközpontú, rugalmas hozzáállás teszi egyedivé a NABI-t a nemzetközi mezőnyben. A végeredmény az Egyesült Államok tömegközlekedésének egyik sikertörténete. Az első vonalak megnyitása után három héttel az eredetileg tervezetthez képest 30%-al több utas utazott, majd két hónap alatt ez további 28%-al nőtt, azaz még az Egyesült Államok autóközpontú polgárait is sikerült eredményesen átcsábítani a közösségi közlekedésre.
A NABI Sirius tervezése során a magyar tervezők ezekre a tapasztalatokra és sikerekre alapoztak, azzal a céllal, hogy mindenki számára vonzó legyen a közösségi közlekedés.