A szolgáltató váltás folyamatát külső adminisztratív és pénzügyi előírások
szabályozzák, melyeket, mint mindenkinek, nekünk is be kell tartanunk.
A felmondás és kilépés egyetlen feltétele az egyetemes szolgáltatóval
szemben fennálló tartozás rendezése. Problémát tehát mindössze e
feltétel nem teljesítése jelenthet az ügyfelek részéről. Ilyen esetek
előfordulnak nem egyszer azért, mert időközben az ügyfél meggondolta
magát és mégsem kíván szolgáltatót váltani. Azokban az esetekben, amikor
az ügyfél a megadott határidőig teljesíti ezt az egyetlen feltételt, a
fennálló tartozás rendezését, a szolgáltató váltás fennakadás nélkül
megtörténik. Abban az esetekben, amikor az ügyfél a megadott határidőig
teljesíti ezt az egyetlen feltételt, a fennálló tartozás rendezését, a
szolgáltató váltás fennakadás nélkül megtörténik.

A Kapos Televízió két konkrét panaszt is felvetett. Ezeket egyénileg
megnézte a szolgáltató. Az egyiknél valóban befizette az ügyfél az
előleg számlát, de a megadott határidőn túl. Ezért vált lehetetlenné a
kilépése. Ezt jelezték felé. Tehát velük továbbra is szerződéses
munkaviszonyban állnak. Az éves elszámolást végző villanyóra leolvasó
pedig nem láthatta a gáz szolgáltatói adatokat.

A másik esetben ahol az ügyfél időre befizette az előleg számlát, tartozása
nem volt, ott sikerült a szolgáltató váltás. Ő az az ügyfél, aki nem tudta
melyik szolgáltatóhoz tartozik. Február 1-től kellett volna váltania. Arról
azonban február közepén még senki sem tájékoztatta, hol van jelenleg. Az
E.ON szerint itt volt egy kisebb döccenő, mert interneten jelentette be az
óraállását az úr, holott telefonon kellett volna. De e miatt már felvették
vele a kapcsolatot.

E.ON Hungária Zrt.

Címkék: gazdaság